Upp och ner

Helt plötsligt tar det spinn och jag förlorar fotfästet igen..

Varför blir det aldrig som jag tänkt? Jag lägger upp en plan och allt känns helt OK! Men från ingenstans så börjar min hjärna gå på högvarv igen, jag övertänker saker konstant, och det som kändes så bra från början, känns inte alls lika bra längre.. why?
Kan det vara så att jag bara har en JÄVLIGT dålig dag?
Eller att jag försätter mig i situationer jag själv inte kan hantera utan att få panik..?

Ibland skulle jag vilja ha någon som står bredvid mig och tar alla svåra beslut åt mig, någon som VET vad som är rätt för mig!
Men det går ju så klart inte… jag måste alltid ta alla beslut själv.. it sucks!

Det värsta är att jag eg. vet vad som är bäst för mig, psykiskt, fysiskt, mentalt.. men usch vad tråkigt jag skulle ha då.. jag måste väl få leva också?
men att leva och ha kul ställer bara till en massa problem.... uppenbarligen!
Ge mig en paus från alla beslut, alla måsten..  Give me a fucking break!


Min värld är upp och ner just nu, and im terrified!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0