Sunshine and Darkness

Allt vänder så snabbt i mitt huvud och min värld, ena dagen är det vitt och andra är det svart!

 

Sedan jag satt här sist och funderade över vad jag skulle skriva har det hänt en del..

Jag har gråtit och skrattat om vart annat…

 

Självklart när jag ger mig in i något så överanalyserar jag allt och blåser upp allt till något enormt!

På både gott och ont.. men mest sätter det käppar i hjulen för mig, och gör allt mycket svårare än vad det egentligen är, samtidigt som jag är glad att jag tänker mig för VÄLDIGT noga innan jag ger mig in i något jag själv misstänker att jag inte behärskar.

 

Den komplicerade situationen var mer komplicerad än vad jag trodde, vilket resulterade i en jävla massa tänkande.. vilket kanske inte var så bra.. Vilket i sin tur ledde till en konflikt mellan mig och K.

En jobbig sådan… :/  och även fast det hela löste sig och vi fick prata ut så har det hela fått sig en törn, men det kanske är ett måste också? För att det ska kunna bli bra?

Ja jag vet inte, det enda jag vet är att det inte känns helt 100 än, dock känns det mer avslappnat än innan.

 

Vart detta kommer att ta vägen har jag inte en aning om, och jag orkar inte bry mig heller längre.. och det där med att överanalysera detta har jag gett upp nu, för det hjälper mig inte ett skit.

I just wanna go with the flow and enjoy the ride. Varken mer eller mindre..

 

 

Nåja, Hur som helst så blev det en spontan (hör och häpna! :O ) resa till sthlm i fredags, vilket kändes uppfriskande och roligt! Jag gillar ju att dra iväg spontant, för det blir oftast bäst då! ^^ och självklart blev det bra! :D

En soft kväll med öldrickande, PERFA!

Kom hem ganska sent i lördags och kröp upp i soffan och kollade på film, och somnade hyfsat tidigt.

 

Idag har det varit en helt otroligt fin dag, sjukt varmt med härliga vårvindar! Kom upp i tid, och käkade lunch iaf, sedan kom Erik och gjorde mig sällskap och så drog vi ut på en promenad med doggsen.

 

Just nu är Sanna här på besök, så ska väl vara social! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0