Blondes have more fun?

Jag har under en tid nu längtat efter mitt platina blonda hår som jag hade en gång i tiden... På den tiden när jag levde galet och knappt hann stanna upp för att andas, men en då hade sjukt jävla kul jämt!

Dock har jag fått för mig att man inte blir tagen som lika seriös bara för att man är blond, visst det är väl ingen nyhet att det finns sjukt mycket blondinskämt, och att blondiner framstår som dumma, men är det bara ett påhitt för att jävlas med brudarna man egentligen vill ha i säng eller ÄR det verkligen så att alla oseriösa dumma tjejer råkar vara blonda?

Aja, hur som helst så saknar jag det blonda håret, så därför tog jag tjuren vid hornen och blekte lite slingor iaf!
Så nu är jag någonstans mittemellan blondin och brunett, och tiden får utvisa om jag är redo för att "go all the Way".
För mig är håret och hårfärgen en stor grej och jag är sjukt rädd om mitt hår, eftersom jag "råkat" förstöra det med blekning förut så jag typ tappade allt :S

Resultatet finns att skåda på bilden ovan, där även en bild på mitt gamla ”Wild and crazy” jag finns intryckt! ;)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0