Lätta på trycket?

Är det inte konstigt ett tryck som man har haft på insidan så länge kan försvinna över en natt, bara för att man har fått ventilera lite och prata om sånt man trott/tror att man lagt bakom sig?


Idag har varit en bra dag!
Som skrivet ovan, så mycket av trycket jag haft på insidan försvunnit... Och nej, det var inte gaser, jag har inte suttit på toa hela natten och pruttat.
Man kanske inte ska beskriva det som ett tryck även fast det faktiskt är precis så det känns, men snarare en oro som kommer och går..

Det slog mig igår hur mycket jag har varit med om på så kort tid, och en då sitter jag här? 
Under mina snart 25år har jag upplevt saker som folk inte upplever under en hel livstid, och det får mig att tänka på att det kanske inte är så konstigt att jag känner som jag gör? Att jag faktiskt är ganska sargad på insidan, men att det även gjort mig väldigt stark OCH medveten. 

Och bara att prata om dessa upplevelser gör att lite av luften pyser ut och det blir lättare att andas!
Jag trodde verkligen att det skulle vara svårt att berätta om dessa saker, men helt plötsligt så gjorde jag det bara, utan att tänka! 
Och fy faaaasen vad skönt det är att slippa tänka ibland!
Det är inte vanligt förekommande här inte, hjärnan brukar gå på högvarv 24/7. 


Jag har iaf fått sällskap idag, Cissi kom över och åt Fajitas med mig, Det behövde jag!
Och jag håller verkligen tummarna för att jag får umgås och prata med Kenny snart, det börjar kännas konstigt att vi aldrig träffas länge :/ Saknar våra äventyr som faktiskt förgyllde mina dagar jävligt mycket.








Kommentarer
Postat av: Kenny

Gud så skönt att det känns bättre!

O kan lova att jag saknar dig tok mycke och snart ska vi nog ut på galna äventyr. Det kan ja lova dig!

Ska bara dunka den mellan skinkorna först :-P

PUSS!!

2011-02-23 @ 16:44:35
URL: http://keenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0