Veckan som var en BRA vecka.

Precis som rubriken säger så var denna vecka en BRA vecka! Jag fick en rejäl "happy-boost" på torsdagen när jag umgicks med min special pojkvän Kenny, och sen följde det glada humöret bara med över helgen.

Som alltid så spårar ALLT ut så fort vi umgås, och denna gång till oanade höjder! Dagen efter hade jag sådan träningsvärk i magen efter alla mina AS garv. Så jag kan officiellt säga att jag har förlängt mitt liv med flera år, så nu kommer jag bli JÄVLIGT gammal!
Gud vad jag önskar att detta hände oftare! Det händer allt för sällan att vi umgås, och det tär på mig, dock har jag full förståelse varför det inte blir så, är man kär så är man, i guess! :)






Vi slog på stort och gick till konsum och fika lite, (jag gillar eg inte att fika.. men men :P )



Men jag kan känna att avsaknaden av riktiga vänner får mig att vilja lämna Tierp nu, för det känns inte som att jag har något att hämta här längre, jag känner inte som förut att jag vill fly, utan bara att det inte finns något här för mig.
Tierp är för litet för mitt ego ;)
Och självklart är det sthlm som gäller för mig då! Staden som jag faktiskt känner mig trygg i.
Många rynkar på näsan när man nämner sthlm här, vilket jag tror handlar om osäkerhet och rädsla.
I mina ögon är sthlm den vackraste, mysigaste och bästa stället på jorden! Ingeting slår att åka båt i skärgården, eller lulla runt i gamla stan!

Jag längtar tills denna väntan är över, för då drar jag, det är mitt mål och det finns inga andra alternativ! :)

Helgen blev ju också JÄVLIGT awesome! Men det får bli ett separat inlägg ;)


Kommentarer
Postat av: julia

fina bilder och gott med fika :)

2011-03-02 @ 19:01:18
URL: http://jamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0