dåligt/bra skit!

Dom senaste dagarna har varit dom mest turbulenta på länge, jag har verkligen INTE mått bra..
Att utesluta en person ur mitt liv som har kommit att betyda så sjukt mycket är svårare än jag någonsin kunnat ana, och jag kommer sakna honom otroligt mycket!
Men detta var det bästa, iaf för mig. jag måste gå vidare med mitt liv, utan att det finns risk för att bli sårad el bitter, ingen kompis relation mår bra av det.. jag skulle inte inte ha varit någon bra kompis.
Jag byggde nog upp en uppfattning att denna personen tyckte om mig mer än vad han eg gjorde, jag kände mig dock väldigt speciell när jag umgicks med honom, han fick mig att känna mig värdefull, och det var nog det jag föll för.

Hur som helst var detta det bästa, det har jag fått bekräftat av så många vänner nu, att mitt beslut var ett klokt och genomtänkt beslut som gynnar mig.

Jag kommer aldrig glömma honom och han kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta! <3


Trots detta elende med att mista en vän så har dom två senaste dagarna känts ovanligt bra.. jag känner mig en smula befriad på nått konstigt sätt, en lättnad att jag endå tog ett beslut som kändes bra efteråt. Jag är verkligen inte bra på att ta beslut och stå upp för mig själv och mitt välmående, men att jag gjorde det har fått mig att må jävligt bra! jag litade på min instinkt och följde den, och mår bra.



Ok, men till lite roligare uppdatering då! Som alla vet så är spontanitet mitt andra namn.. och framförhållning existerar inte! XD
Satt och pratade helt random med en kille från uppsala som jag snackat med lite löst då och då. en trevlig prick för övrigt!
Jag hade en fruktansvärd mensvärk igår.. alltså jag menar verkligen FRUKTANSVÄRD! det var vidrigt! gjorde så jävla ont.. och inte hade jag några smärtstillande hemma heller! detta kom vi in på och beklagade mig som satan!
Då sätter sig den söta jäveln i bilen och åker hit bara för att lämna värktabletter till mig!! HUR gulligt var inte det liksom!? klockan var dessutom typ 2 på natten och jag kunde inte sova på grund av värken!
Han kom iaf hit och gav mig värktabletter och tog en kopp kaffe och så satt vi och snacka skit. massa trevligt! Lite hårpill av den bästa sorten blev det också! no more, no less :)

Det var en sån där härligt spontan kväll/natt och dessutom blev jag av med mensvärken!
Jag behövde verkligen lite uppmuntran också!

Nu ska jag ta och sova en timme el två, för blev bara 2 timmars sömn inatt för jag skulle upp och tvätta kl 07 XD
Bjuder dock på lite bilder från veckan som var ^^ 

Hej så länge!


Haha! det är jag och slitz brudarna!! Älskar färgen på min nya bikini!






Jordgubbar och vin hos Kenny och David :)






The angry boob monster!






Kommentarer
Postat av: .

Häng lös dom ist!

2011-07-06 @ 17:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0