Nattliv

Ögonen går i kors!

Nu har jag verkligen råka vänt på dygnet! Blev en lika spontan natt i natt, IGEN! det är fan inte nyttigt!
Vid 01.00 så kröp det i benen på mig, och jag var verkligen tvungen att gå ut och gå! det resulterade i 2 timmars promenad sammanlagt!
Dock svängde jag förbi Erik på makrillen och gjorde en nattvisit innan jag fortsatte min promenad.
Vid 3 tiden när jag var på väg hem hörde Peter av sig (Uppsala killen) och han var ute och snurra, så det resulterade i att han kom över och inte åkte hem förns vid 07.30! inte mej emot, tiden går fort när man umgås med härliga människor :)

Men nu har jag levt nattliv i 2 dagar! måste få lite ordning nu! Peter lovade att han ska komma tidigare nästa gång ^^ Så att inte vi båda vrider till dygnet helt och hållet!


I helgen blir det nog äventyr! men det får bli ett annat inlägg!


NU ska den här tjejen krypa ner i sängen och sova!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0