Uppdateringarnas uppdatering!

Ptja, eller nått sånt XD

Helgen i sthlm var helt awesome! Passade på att hälsa på Stefan och Molle och käka lite med dom innan jag drog hem på söndagen! det var nice!
På nått sätt känns det bra att umgås med Stefan igen.. skumt.. men så länge jag mår bra så ska jag eg inte bry mig :)

Veckan i sig har varit tokseg, har inte gjort så mycket.. Peter kom hit i onsdagsnatt och pillade mig i håret och kolla på walk the line! så jävla skön människa att umgås med, avslappnat och lugnt liksom! :D

Igår kom mina nya läsglasögon som jag fick beställa gratis från lensway! är riktigt nöjd! och jag ser faktiskt vad som står på datorn utan att jag behöver anstränga mig! :P bildbevis på detta så klart ;)

Ev blir det kryssning den 30:e också.. jag ska typ på.. ehh, ska vi kalla det dejt? lär bli intressant, behöver fan komma iväg litegrann! :D


Nej, nu blir det en dusch! sen göra sig iordning för lite bio med Cissi!  det blir så klart Harry P i 3D :)

Puss och kram så länge ^^






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0