Awesöööme Fredag!

Ptja, rubriken säger väl en HEL del!
Blev spontan inbjuden av min kusin Sanna, som kanske är lite mer som en lill syrra än som en kusse kanske ;)
Det blev 2 rätters middag som Sanna gjorde utomordentligt bra!!
Jag har ju fått någon jävla dille på sparris av någon konstig anledning? :O Så förrätten var ju HELT klart i min smak ;)


Sparris med parmaskinka, MIN FAVVO! <3


Potatisklytor med timjan, Lövbiff och västerbotten kräm! Mumma!

Träffade även på Fannie på stationen så det slutade med att hon kom och parta loss med oss också, det kanske blev liiiiiiiite mycket dricka för den damen! men för fan, fyller man 18 för 4:e gången så kunde inte utgången bli annan ;)
Det blev en RIKTIGT bra kväll iaf, kul att se Sanna full för en gångs skull, dock är jag lite besviken över att jag inte fick se den afrikanska dansen :( Men lite skändande av bilar och "ta mig bakifrån, Dude" blev det iaf!



Oj, glömde och säga att vi var hetast i hela stan? ;)


Fina Sanna! <3 (med fina Fannie som kikar fram i bakgrunden :P )


Mee :)


Snygglo Sanna!


Eleganta Fannie!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0