The best damn Fia i can be!

Min dag började med att jag blev väckt och blev på SJUKT dåligt humör… men det har sina förklaringar..

Jag tror att om man bara lär sig själv att acceptera sig själv och sin situation så blir allt mycket lättare. Många saker KAN man inte ändra på, och då är det jävligt dumt att klandra sig själv, även fast det är svårt och man då och då sitter och självömkar ibland, så måste man komma tillbaka relativt snabbt till tänket att vi faktiskt inte KAN påverka ALLT som händer omkring oss.

Mitt fokus just nu är att MÅ BRA! Må bra enda ner i tårna! Vilket resulterar i att jag bara vill ha människor som får mig att må bra runt omkring mig. Alla andra håller jag på avstånd, för jag orkar inga fler intriger och bråk faktiskt, och sen jag kapade en massa människor från mitt liv har det blivit betydligt mindre av sånt, vilket är SJUKT skönt!
det kanske sticker i ögonen på folk, But that's their problem...


Sicken tur jag har! En lyckans ost är vad jag är!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Keep up the good work!

2011-03-17 @ 16:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0