The last time..

Ännu en urladdning, fan också, jag som lovat mig själv att inte få någon mer, och speciellt inte pga. dej!

Fattar inte hur du kan komma åt mig, och såra mig som du gör... Jag fattar verkligen inte?!  Trotts att jag byggt upp värsta försvarsmuren och faktiskt ÄR stolt över mig själv, så lyckas du på något sätt!

Det är som att du har en inbyggd "fia mår bra"-radar, och tänker nu ska vi förstöra lite..

Förut kanske jag tog åt mig mer, än vad jag gör idag, för jag är inte samma människa som förut!
Jag är så mycket starkare än förut, ändå vet du vad du ska trycka på för knappar för att få mig totalt förstörd!
Jag lovade mig själv för länge sen att du aldrig mer ska få mig att gråta... ändå lyckas du! Denna gång med massa glåpord och kränkningar…

Sitter med en dunkande huvudvärk nu och känner mig sjukt sårad... tänk att du aldrig lyckas förstå mig, tänk att du alltid lyckas vrida till allt.
Var längesen jag grät som jag gjorde idag... MYCKET länge sen!

Samtidigt blir jag arg på mig själv att jag tillåter mig att ta åt mig av dina ord, att jag ens BRYR mig om dina ord… För EGNETLIGEN gör jag inte det... inte ett skit faktiskt.. Du har liksom bränt dina broar för länge sen och du kan faktiskt inte skada mig med dina lögner och velande längre, men glåporden kommer åt mig på nått konstigt sätt...

Idag orkar jag inget mer faktiskt, så nu går jag och drar täcket över huvudet och hoppas på att dina kränkningar och dumma ord är ute ur mitt huvud imorgon!


Kommentarer
Postat av: Emilia Carlsson Aspelin

Fin bild :)

2011-04-24 @ 23:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0