I am big and proud

Ibland tröttnar jag verkligen på människor, människor i allmänhet! Människor med åsikter om allt och alla som alltid ska vara så jävla snabba med att påpeka det också.
Människor som tycker synd om sig själva… visst, det kan vi alla... men det finns gränser!

Jag blir grymt irriterad på folkgrupper som målar ut sig själv som offer… som t.ex. vi tjockisar... alltså om man vantrivs så jävla mycket med sig själv och mår så dåligt... banta då, gör någonting ÅT det!? JAG trivs som SATAN med mig själv och jag skulle inte byta min kropp mot den snyggaste smalaste kroppen på jorden! DOCK kanske en frisk kropp... Men formen: rund, behåller jag mer än gärna :)

Det folk inte fattar är att allting sitter i huvudet.... inte på kroppen.. Tycker man att man är ful och känner sig som ett offer, då är det väl klart som fan att det syns på utsidan också... och DET mina vänner, är det mest oattraktiva som finns! Inte att du har en valk på magen eller gäddhäng!

Den som har kommit på att stora tjejer ska har svårare att få killar är nog ute och cyklar... jag har ALDRIG haft svårt att få killar.... ALDRIG! Snarare tvärtom!
Så jag förstår verkligen inte varför många tjockisar går runt och tycker synd om sig själva? Fan, be fucking proud eller banta!



Ja, nu har JAG fått ur mig lite åsikter! SKÖNT! ^^
Imorgon väntas läkarbesök igen, på onsdag tvätt dag …
I helgen vankas äventyr! Föromdligen blir det en tur till sthlm och umgås med Gustav!
dricka en massa bärs och ha skoj! :D

Nu ska Fia med ALLA sina valkar och skavanker dra sig mot sovrummet och få lite skönhetssömn!






Kommentarer
Postat av: Samona

Bra skrivet :)

"Jag är i form - Rund är en form" :)

2011-03-22 @ 01:32:46
URL: http://samona.blogg.se/
Postat av: Cecilia Birgersson

Så sant!

2011-03-22 @ 06:51:05
URL: http://encessasdagbok.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0