Knaaaaas helg

Mycket händer i min värld...

Trotts att min lilla Bamse-bus inte är helt 100 % bra så har jag haft en super helg faktiskt!
Fredagen spenderade jag med familjen, det blev tacos vilket är AWESOME!

Lördagen bjöd på fylla i sthlm, eller ja.. berusning iaf! :P Jag och Mr K hade en riktigt trevlig kväll! Öl och körslaget is the shit!
Resten av helgen (alltså, både söndag och måndag, jo för att måndag är numera inräknad som helgdag för mig) tog vi det bara lugnt, kolla på film, käka pizza och en jäkla massa soff/säng häng :)

Alltså.. Mr K måste vara den awesome-aste människan ever!
Han är en av FÅ människor jag känner mig avslappnad med, och jag vet inte riktigt varför, det är bara naturligt…
Jag gillar verkligen att bara kunna vara, utan att egentligen behöva tänka på vad jag säger el gör, för det spelar ingen roll för Mr K fattar endå… utan att jag behöver säga nått eller förklara, och det är en jävligt skön känsla!
Det må vara komplicerat… men det klickar och känns bra... riktigt bra faktiskt, vilket är huvudsaken ^^

Jag ser fram emot sommaren, och alla äventyr som väntar! <3


Just ja.. *harkel* Här kommer ditt diplom som jag lovade dig mr K! ;)




Kommentarer
Postat av: IJDVJSDILO

Jag bockar och tackar å de grövsta. Ni är en stor inspiration för vårt företag och jag fogar mig inför denna utmärkelse då jag känner mig ödmjuk inför eventuell framtida uppdrag. Ser fram emot en produktiv gemensam framtid där vi levererar dom skarpaste och mest exotiska produkter vars resultat blir rena "skriet"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0